Vrijdag en zaterdag - Reisverslag uit Glencairn, Zuid-Afrika van Welcomeglen - WaarBenJij.nu Vrijdag en zaterdag - Reisverslag uit Glencairn, Zuid-Afrika van Welcomeglen - WaarBenJij.nu

Vrijdag en zaterdag

Door: Thieu

Blijf op de hoogte en volg

21 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Glencairn

Voor het eerst goed uitgeslapen en lekker ontbeten met een gebakken ei. Dreigende wolken boven de berg voorzpellen een koude dag. We gaan winkelen in het nieuwe winkelcentrum maar eerst pinnen bij de Absa want de huishoudportemonee is leeg! Koffie gedfonken bij Mug and Bean (een soort Starbucks van Afrika) Na het winkelen benzine getankt en thuis hotdogs gemaakt voor de lunch. We gaan nog even naar Marieke om het legohuis af te maken maar dat was al gebeurd dus werd het kleuren van een aantal tekeningen van Valentine, ook goed om gezellig bezig te zijn

  • 21 Februari 2016 - 13:04

    Jeannette Prins:

    Hallo globetrotters! Onstuimig weer vandaag (zondag), had afspraakje met Annemieke voor wandeling, maar met halve griep in m'n lijf blijf ik lekker thuis! Heb genoten van uitgebreid ontbijt met zacht gekookt eitje wat me uitstekend smaakte. Verder nestel ik me comfortabel -in m'n huispak- op de bank en kijk wat buis! Afgelopen week was druk, druk. Veel bezoek + eters, m'n dienstje in JBZ, ook zaterdag en vrijdag met vriendin gaan treinen naar Maastricht. Komende dinsdagavond weer galmen in Deil en 's morgens naar JBZ.
    Had zojuist Ted en Guus aan de telefoon, morgen is de ingreep, we duimen en het kaarsje brandt........
    Vrijdag ga ik met vrienden uit Zandvoort naar de Jheronimus Bosch-tentoonstelling, de opening was te volgen via de tv.
    Gevieren blijven jullie daarginder genieten van spijs en drank, leuke tochtjes worden gemaakt, ook af en toe met dochter Marieke en kleinkind! Ja ik volg jullie trouw!!!!!!
    Lieve luitjes, vanuit de Brabantse hoofdstad mijn welgemeende groetjes en tot een volgende digitale babbel!
    Liefs Jeannette.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Glencairn

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2016

We zijn weer thuis !!!

21 Maart 2016

Weekend

19 Maart 2016

Vervolg vd laatste week

16 Maart 2016

Onze laatste week in Kaapstad

14 Maart 2016

Het is weer weekend

Actief sinds 04 Feb. 2016
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 3820

Voorgaande reizen:

08 Februari 2016 - 22 Maart 2017

Kaapstad 2016

31 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

31 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

04 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: