Weekend - Reisverslag uit Glencairn, Zuid-Afrika van Welcomeglen - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Glencairn, Zuid-Afrika van Welcomeglen - WaarBenJij.nu

Weekend

Door: Thieu

Blijf op de hoogte en volg

15 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Glencairn

Zaterdag,
hoera Caatje is jarig, even bellen! Op 1100 km afstand nemen we er straks een borrel op. Eerst even naar Marieke om de koffer met meegebrachte kleertjes en babyspullen van Marloes te droppen daarna gaan shoppen in Longbeachmall. Op zoel naar makkelijke schoenen voor mij nu de bootschoenen niet lekker meer zitten. Maar geen passend schoeisel gevonden, hoewel de prijzen hier heel aantrekkelijk zijn. Wie weet kom ik nog iets tegen. Even terug naar huis om ons om te kleden en tegen zessen naar de 'Toad' waar we een tafeltje voor 4 hadden gereserveerd, goed dat we gebeld hebben want het was stampvol. Wij aan tafel op een ruztig plekje en even een studie gemaakt van de uitgebreide kaart, het werd 3 x rumpsteak en 1 x spareribs en natuurlijk een flesje wijn. Van de steak had ik makkelijk 2 dagen kunnen doen bijna de helft ging terug, maar ach voor 10 euro mag je niet mopperen. In donker naar huis en daar was ik niet zo blij mee temeer omdat ze hier geen lantaarnpalen kennen. Uiteindelijk verliep het allemaal gladjes en kwamen we ongeschonden thuis.
Valentijnsdag en weinig op het program dus heel relaxed begonnen, ontbijt met een eitje en daarna wat aangerommeld, gepuzzeld en gelezen. Marieke heeft gevraagd of we vanavond willen oppassen ze willen naar de bios, eindelijk eens samen een avondje stappen. Wij niet te beroerd om de honneurs waar te nemen maar eerst een uurtje wandelen langs de kust in Kommetjie. Mooi pad door het duin en aan het eind de vuurtoren. Later nog wat gedronken op een terras net achter de duinen met live music. Tegen vieren togen Marjolein en ik naar Marieke en Barry. Cees en Puck blijven thuis en hebben lekker een avondje voor hun tweetjes.
Terwijl Marjolein met kokkerellen begon stortte ik me met Anouk op het huis van lego, een hele klus maar wel leuk om te doen. Terwijl het uiteindelijk toen we om half 11naar huis gingen nog niet helemaal af was. Toen we thuiskwamen waren Cees en Puck nog niet naar bed dus samen naar Maestro op BVN gekeken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Glencairn

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2016

We zijn weer thuis !!!

21 Maart 2016

Weekend

19 Maart 2016

Vervolg vd laatste week

16 Maart 2016

Onze laatste week in Kaapstad

14 Maart 2016

Het is weer weekend

Actief sinds 04 Feb. 2016
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 3828

Voorgaande reizen:

08 Februari 2016 - 22 Maart 2017

Kaapstad 2016

31 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

31 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

04 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: