Het vervolg - Reisverslag uit Glencairn, Zuid-Afrika van Welcomeglen - WaarBenJij.nu Het vervolg - Reisverslag uit Glencairn, Zuid-Afrika van Welcomeglen - WaarBenJij.nu

Het vervolg

Door: Thieu

09 Maart 2016 | Zuid-Afrika, Glencairn

ZONDAG
Nog vol van de vorige avond was een licht ontbijtje genoeg. We kunnen vandaag niet de weg op vanwege de Argus Cyclingtour, een fietsevenement waaraan meer dan 30.000 fietsfanaten aan deelnemen. Een tocht van 100 km over het zuidelijk deel van het schiereiland met veel bergen en dalen. Alle wegen zijn afgezet dus je kunt geen kant op. Ze komen ook hier langs dus we gaan zo meteen even kijken. Naar de hoek van de straat gewandeld en daar troffen we ook Barry, Marieke en Anouk. Fietsers van verschillende pluimage kwamen in bosjes voorlangs. Na een uur hielden we het voor gezien en trokken we ons terug in ons optrekje. Vanavond hebben we een tafeltje gereserveerd bij Dixies maar eerst gaan Puck en Cees nog even afscheid nemen bij Marieke en Barry. Inmiddels is het weer omgeslagen en komen de truien goed van pas. Thuis nog even een afscheidborreltje drinken samen en studio sport kijken wanT we willen graag op de hoogte blijven van de verwikkelingen in nederland.