wandelen met tyson - Reisverslag uit Glencairn, Zuid-Afrika van Welcomeglen - WaarBenJij.nu wandelen met tyson - Reisverslag uit Glencairn, Zuid-Afrika van Welcomeglen - WaarBenJij.nu

wandelen met tyson

Door: marjolein

13 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Glencairn

Donderdag 11 feb
Uitslapen bestaat hier niet met de ochtendzon in je gezicht, dus uit de veren en wat wordt het programma voor vandaag. Thieu gaat wandelen naR de autoverhuur om onze paspoorten te showen en wij gaan met Marieke mee naar Scarborough om Tyson uit te laten, heerlijk gewandeld door het bos en langs het strand. Er is een nieuw winkeltje waar ze brood verkopen dus heerlijk vers brood meegenomen voor de lunch. We waren laat terug dus thieu zat uitgehongerd op ons te wachten dus snel lekkere boterhammetjes gemaakt met ham, kaas, tomaaat etc en lekker smullen. Marieke ging Anouk ophalen van school en pa uitzwaaien op het vliegveld en wij gaan shoppen in Kalkbay en daarna een aperitiefje bij Cape to Cuba een reggaetent waar de trein bijna je glas van de tafel rijdt. Vanavond eten we pizza met een salade. We vonden het allemaal mooi geweest en lagen voor ons doen vroeg in bed.
vrijdag 12 feb
half 10 werd thieu pas wakker en hadden wij al ontbeten. De plannen zij om te wandelen in Simonstown langs de kust. We parkeren vlak bij de golfbaan en gaan te voet verder langs de rotsen hier en daar komen we pinguins tegen. Soms halsbrekende toeren op slippers over spekgladde rotsen en smalle paadjes maar het was de moeite waard. In Simonstown aan de haven gelunched en daarna lekker naar huis uitbuiken op ons mooie balkon.Om 5 uur gaan we naar de Cape Vinyard voor een lekker glas wijn en de zonsondergang, marieke en barry zouden ook komen maar mariek was te moe na een drukke werkdag. Op de terugweg langs de Red Herring om te kijken of daar nog wat te eten viel maar volle bak geen plekje te vinden dus terug naar huis en onderweg inkopen bij pick and pay en zelf kokkerellen.